Realizacja zamówień, Wysyłka i transport

Zamówienia ze sklepu internetowego towarów posiadanych „na stanie magazynowym”

Realizacja zamówienia i czas dostawy towarów dostępnych w magazynie

  • Realizacja i wysyłka towarów, które posiadają status „na stanie” (czyli są fizycznie dostępne w naszym magazynie) trwa 2 dni robocze. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego rodzaju wysyłki, ale zazwyczaj przesyłki dostarczane są do klienta w ciągu 2-3 dni roboczych. Reasumując: czas oczekiwania od momentu zamówienia do dostarczenia towaru do Klienta to 4-5 dni roboczych.

Zamówienia ze sklepu internetowego towarów ze statusem „na zamówienie”

Realizacja i transport towarów posiadających status „na zamówienie” 

  • Towary posiadające status „na zamówienie” oznaczają w większości przypadków (meble dębowe) konieczność ich wyprodukowania w naszym zakładzie. Czas realizacji takiego zamówienia to:
    • 2 tygodnie – w przypadku mebli w standardowych kolorach: jasny dąb, naturalny dąb i ciemny dąb.
    • 7 tygodni – w przypadku mebli dębowych w kolorze dąb wędzony lub dąb wędzony art
    • Zrealizowane zamówienie w terminach jak wyżej – niezwłocznie wysyłamy w wybrany przez klienta sposób. Transport do klienta trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze.

Realizacja zamówienia, rodzaj transportu, czas dostawy – dodatkowe wyjaśnienia dotyczące zakupów realizowanych poprzez sklep internetowy

  • Przez realizację zamówienia ze sklepu internetowego rozumiemy proces, który ma na celu dostarczenie produktu do klienta. Polega na przyjęciu zlecenia i przygotowaniu towaru do wysyłki. Składają się na niego różne działania logistyczne, takie jak kompletowanie, pakowanie i wysyłka paczki. W przypadku towarów „na zamówienie” w tym w szczególności (w naszym przypadku) mebli dębowych ze statusem „na zamówienie” w skład realizacji zamówienia wchodzi też czas potrzebny na wyprodukowanie danego towaru.
  • Czas dostawy to czas potrzebny na dostarczenie towaru wysłanego ze sklepu internetowego do klienta i zależy głównie od rodzaju dostawy wybranej przez klienta. W praktyce są to zazwyczaj 2-3 dni robocze.
  • Rodzaj transportu to wybrany przez Klienta na etapie składania zamówienia sposób dostawy dostępny dla wybranego towaru. Wysyłkę towaru realizujemy najczęściej za pośrednictwem firm kurierskich lub w przypadku indywidualnych ustaleń z Klientem możemy dostarczyć towar własnym transportem.
  • Odbiór osobisty / Odbiór własny – oferujemy możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru przez Klienta w naszym magazynie pod adresem: Oblas, ul. Radomska 47, 26-650 Przytyk.

Złożenie zamówienia i późniejsza realizacja zamówień desek podłogowych i parkietów Gajewski – kontakt z Działem Sprzedaży

Transport

W przygotowaniu.

Zadzwoń lub napisz do Gajewski Podłogi Drewniane

Nasi konsultanci z przyjemnością pomogą Państwu wybrać optymalne rozwiązanie w zakresie oferowanych przez nas produktów. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 618 05 16 lub do zadawania pytań drogą mailową (formularz na pod stronie Kontakt)